Nov 5, 2011

Mushroom

Sou muito preguiçosa - e chata - para cobrir caçadas completas, então me proponho a postar alguns looks com itens que eu mais gosto e vou pegando numa caçada ou outra. Baseio-me na qualidade do item (prims, textura, ajustes, acabamento) e, ao contrário do que me já me aconselharam, não vou sair por ai pegando tudo que é item de qualidade duvidosa, só porque é free, postar aqui - pra fazer uma "média" - e jogar fora, mesmo porque nao tenho paciencia pra reconstruir items no photoshop, LOL Enfim, espero poder ajudar com as dicas e espero encontrar mais baratinhos e frees bons, porque está meio difícil ultimamente, hihihi. Mas hoje consegui este look, confira \o/
 -*-
I'm very lazy - and picky - to cover complete hunts, so I prefer getting the items I like most from one hunt and another, based on the quality of these items (prims, adjustment, texture, etc) 'cause, despite some "tips", I don't have the time and patience to just pick a low quality freebie - just because it's a freebie - and post here and after delete it, because it's so bad I cannot wear it - and I'm not patient enought to "reconstruct" items on PS -  LOL So my purpose is  to help, with freebie, cheap, no-free, releases, and so on, for me it doesn't matter, only the quality is what I want *~*
Top - Retro' - FREE - Mushroom Hunting
Scarf - Maria Designs - FREE - Mushroom Hunting #37
Calça / Pants - Urban Republic Co. - FREE - Mushroom Hunting #22
Bolsa / Bag - !g0! - FREE - group/tag
Brincos / Earrings - {*I <3FashiOn*} - FREE - Mushroom Hunting #1

Photo: HERE

NÃO FREE / NOT FREE
Botas / Boots - KristicA
Cabelo / Hair - Dura
Pose - Purple Poses

No comments:

Post a Comment