Feb 1, 2012

Hot Chocolate

Quando eu era criança, meu sonho de consumo era uma Barbie negra que eu só vi vender numa cidade distante *~* Bom, minha mãe nunca me deu, continuava a me encher de Barbies loiras e siliconadas (é as Barbies dos anos 90 eram muito "over" pro meu gosto, muhahaha) Ah, eu tive umas "latinas" - eram minhas favoritas *O* Mas hoje eu consegui minha Barbie negra, uhuuu \o/ Eu adoro skins fofinhas e há tempos não via um fatpack de skin negra da AL Vulo, então fiquei super empolgada quando vi este tom chocolate da Polly 2, um rostinho suave em um tom de pele delicioso *~* Bla bla blás a parte, a skin vem com tudo aquilo que já expliquei no review de Polly 2 Caramel. E vamos as fotinhas, demos, enfim, pra não perder o costume XD Hmm, agora eu quero uma Barbie asiática '-'
-*-
When I was a little kid, my dream was a black Barbie I only saw for sale at a shop very far away from my city *~* Well, mom never bought me the doll, instead se kept giving me tons of blondie Barbies --' Oh, I had some "latina" ones, which were my favorite *O* But today I finally got my black Barbie \o/ AL Vulo brings Polly 2 in this delicious chocolate tone. I really love the cute young face and the amazing skin tone *~* And blah blah blah, the skins come with all that stuff I've already said on Polly 2 Caramel review. So let's see the pics, demos, etc... Hmm, I think I want an asian Barbie now U.U
Skin - AL VULO! Polly 2 [Chocolate] *NEW*

Cabelo / Hair - Analog Dog "Sine"
Corset - :::Sn@tch Emmeline Floral Corsets:::
Sandálias / Sandals - N-core "Etoile Floral"
Unhas & Braceletes / Nails & Bangles - (r)M ~ Bangles w/ Ring & Nails (Gold)
Colar / Necklace - Amorous "Antiquarian Absinthe"
Cadeira com poses / Chair with poses (8 poses) - Purple Poses *NEW*

No comments:

Post a Comment